TPS05 ray bağlantı sistemi betona doğrudan tespit sistemiyle kent içi hafif raylı balastsız sistemler için tasarlanmıştır. Ayrıca TPS05 ray bağlantı sistemi istasyonlar, tünel geçişleri ve diğer balastsız demiryolu hat uygulamaları için de ideal bir sistemdir.
TPS01 ray bağlantı sistemine göre daha yüksek hız ve yüklerde çalışabilen bu sistem Türkiye’deki çoğu kent içi sistemlerinde yıllardır kullanılmaktadır.
Metal, plastik ve elastik bileşenlerden oluşan sistemin tüm parçaları firmamız tarafından üretilmektedir.
Kullanım Alanı | Hafif Raylı Sistem , Konvansiyonel Balastlı Hat |
Aks Yükü | LR; ≤ 16 t // CR; ≤ 26 t |
Hız | LR; ≥ 140 km/h // CR; ≤ 250 km/h |
Minimum Kurp Çapı | LR; ≥ 100 m // CR; ≥ 150 m |
Yükseklik Ayarı | ±20mm |
Yanal Ayar (Ekartman Ayarı) | ± 10 mm |
Yorulma Testi | (Skl 14) – 2mm / (Skl 21) – 2,5mm |
Statik Elastikiyet | ≥ 30 kN/mm EN 13146-9 |
Ray Boyuna min. Direnç | 9 kN EN 13146-7 |
Elektriksel Direnç | ≥ 5 kΩ EN 13146-5 |
Burulma Direnci | ≥ 9 kN EN 13146-1 |
Sistem Tasdiki, Onayı (EN Karşılığı) | EN 13481-5 |
Lejant
HRS: Hafif Raylı Sistem
KH: Konvansiyonel Hat
SİSTEM ONAYLARI
Gürmak TPS05 ray bağlantı sistemi, Münih Teknik Üniversiteden sistem tasdiki yapılmış olup, Türkiye’de yaygın şekilde kullanılmaktadır.
Farklı ray tiplerine ve gereksinimlere özel çözümler bulunmaktadır.
REFERANSLAR
SİSTEM İÇERİĞİ
SKL 21 | Kıskaç |
SS 36 | Tirfon |
ULS 7 | Besleme Rondelası |
AKB 21-A12B | Açı Kılavuzu |
GDÜ 26 | Dübel |
ZW 900 / 1000 | Ray altı ped |
TPS05-40-60 | Taban Plakası |
KPK-02 | Plastik Kapak |
UYGUN RAY TİPİ
İNDİRMELER