W21 ray bağlantı sistemi, balastlı hatlarda daha yüksek seviyede hızlar ve titreşimlerle çalışması için geliştirilmiştir.
Yüksek hızlı trenlerin seyrettiği demiryollarında genellikle B07 traversleri ile beraber kullanılır.
Kullanılan ray altı pedleri, yüksek sönümleme etkisiyle tren yolculuklarının konforlu olmasını sağlar. İhtiyaç olunan aks yükleri, hız ve titreşimleri mükemmel şekilde karşılar.
Kullanım Alanı | Yüksek Hız, Konvansiyonel Balastlı Hat |
Aks Yükü | ≤ 26 t |
Hız | HS; ≥250 km/h // CR; ≤ 250 km/h |
Minimum Kurp Çapı | HS; ≥400 m // CR; ≥ 150 m |
Yükseklik Ayarı | Opsiyonel |
Yanal Ayar (Ekartman Ayarı) | ± 10 mm |
Yorulma Testi Skl 21 | 2,5 mm |
Statik Elastikiyet | ≥ 30 kN/mm EN 13146-9 |
Ray Boyuna min. Direnç | 10 kN EN 13146-7 |
Elektriksel Direnç | ≥ 5 kΩ EN 13146-5 |
Burulma Direnci | ≥ 9 kN EN 13146-1 |
Sistem Tasdiki, Onayı (EN Karşılığı) | EN 13481-2 |
Lejant
HS: Hızlı Tren
CR: Konvansiyonel Hat
SİSTEM ONAYLARI
Gürmak GRM AY1 ray bağlantı sistemi Münih Teknik Üniversiteden sistem tarafından test edilip onaylanmıştır.
Farklı ray tiplerine ve gereksinimlere özel çözümler bulunmaktadır.
ANA REFERANSLAR
SİSTEM İÇERİĞİ
SKL 21 | Kıskaç |
SS 35 | Tirfon |
ULS 7 | Besleme Rondelası |
WFP 21 ak12 | Açı Kılavuzu |
SDÜ 25 | Dübel |
ZW 1000 | Ray Altı Ped |
İNDİRMELER