Beton traversler ile rayların istenen şekilde bağlanması için ihtiyaç duyulan teknik verileri ve elektrik izolasyon değerlerini sağlar. Ekonomik olmasının yanı sıra, uygulama kolaylığı da sağlamaktadır.
W14 ray bağlantı sisteminin tüm bileşenleri, doğru ve güvenilir hammaddeler seçilerek, Gürmak Demiryolu tesislerimizde üretilmektedir.
Kullanım Alanı | Konvansiyonel ve Hızlı Tren Balastlı Hat |
Aks Yükü | ≤ 26 t |
Hız | HS; ≥250 km/h // CR; ≤ 250 km/h |
Minimum Kurp Çapı | HS; ≥400 m // CR; ≥ 150 m |
Yükseklik Ayarı | Opsiyonel |
Yanal Ayar (Ekartman Ayarı) | ± 10 mm |
Yorulma Testi Skl 14 | 2 mm |
Statik Elastikiyet | ≥ 50 kN/mm EN 13146-9 |
Ray Boyuna min. Direnç | 9 kN EN 13146-7 |
Elektriksel Direnç | ≥ 5 kΩ EN 13146-5 |
Burulma Direnci | ≥ 9 kN EN 13146-1 |
Sistem Tasdiki, Onayı (EN Karşılığı) | EN 13481-2 |
Lejant
HS: Hızlı Tren
CR: Konvansiyonel Line
Gürmak GRM AY1 ray bağlantı sistemi Münih Teknik Üniversiteden sistem tarafından test edilip onaylanmıştır.
Farklı ray tiplerine ve gereksinimlere özel çözümler bulunmaktadır.
REFERANSLAR
SİSTEM İÇERİĞİ
SKL 14 | Kıskaç |
SS 35 | Tirfon |
ULS 7 | Besleme Rondelası |
WFP 14 K12 | Plastik Açı Kılavuzu |
SDÜ 25 | Plastik Dübel |
ZW 700 | Plastik Ped |