All for Joomla All for Webmasters

W21 – Ray Bağlantı Sistemi

YHT RAY BAĞLANTI SİSTEMİ

W21 ray bağlantı sistemi, balastlı hatlarda daha yüksek seviyede hızlar ve titreşimlerle çalışması için geliştirilmiştir.

Yüksek hızlı trenlerin seyrettiği demiryollarında genellikle B07 traversleri ile beraber kullanılır.

Kullanılan ray altı pedleri, yüksek sönümleme etkisiyle tren yolculuklarının konforlu olmasını sağlar. İhtiyaç olunan aks yükleri, hız ve titreşimleri mükemmel şekilde karşılar.

Kullanım Alanı Yüksek Hız, Konvansiyonel Balastlı Hat
Aks Yükü ≤ 26 t
Hız HS; ≥250 km/h // CR; ≤ 250 km/h
Minimum Kurp Çapı HS; ≥400 m // CR; ≥ 150 m
Yükseklik Ayarı Opsiyonel
Yanal Ayar (Ekartman Ayarı) ± 10 mm
Yorulma Testi Skl 21 2,5 mm
Statik Elastikiyet ≥ 30 kN/mm EN 13146-9
Ray Boyuna min. Direnç 10 kN EN 13146-7
Elektriksel Direnç ≥ 5 kΩ EN 13146-5
Burulma Direnci ≥ 9 kN EN 13146-1
Sistem Tasdiki, Onayı (EN Karşılığı) EN 13481-2

Lejant
HS: Hızlı Tren
CR: Konvansiyonel Hat

SİSTEM ONAYLARI

Gürmak GRM AY1 ray bağlantı sistemi Münih Teknik Üniversiteden sistem tarafından test edilip onaylanmıştır.

Farklı ray tiplerine ve gereksinimlere özel çözümler bulunmaktadır.

ANA REFERANSLAR

  • Türkiye

SİSTEM İÇERİĞİ

SKL 21 Kıskaç
SS 35 Tirfon
ULS 7 Besleme Rondelası
WFP 21 ak12 Açı Kılavuzu
SDÜ 25 Dübel
ZW 1000 Ray Altı Ped

İNDİRMELER